Pre-adventmys á la familjen kyrk!

Idag är det söndag, gårkvällen var som sagt fin. vaknade vid halv elva, såg att det snöade ute, älskade liv.
jag tror mina böner lönats sig ;)
hur som mysfrukostade jag med käraste familjen sen kastade jag mig in i min svenskabok, läste om forntidslitteratur och renässansen. kul? haha, nej! sen vid två så mysade min mysiga mor igång lite mysfika, glögg, pepparkakor, kladdkaka och så spelade vi blokus. mysmys.
nu ska jag göra mig i ordning för att vi om en timma ska upp och äta smörgåstårta hos kusinerna och fira far + morbror ett tag i efterskott.
sen ska jag och kära felicia gå och se breaking dawn eftersom det inte blev av igårkväll :)
söndagsbild;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback