helg

I fredags var jag som sagt med malin och malin och johannes.
vi var på knuten och pratade och så.
igår var världens längsta dag. gick upp, åkte till bratten, riggade, repade, soundcheckade.
under kvällen spelade vi två timmar, sen åkte vi in till stan.
till golfstugan kom vi där finafina ANNA hade styrt 18årsfest.
det var trevligt men inte så långvarigt. sen for vi bort på hotellet och så.
treeevligt trevligt!
idag har vi packat in grejor, sen har jag pluggat och nu har jag dansat zumba. sjukt fin helg.
nu ska jag sova för att ladda för dessa sista fyra dagar innan ett VÄLBEHÖVLIGT lov. pöss

Kommentarer
anna säger:

blev så glad att ni kom förbi ett litet tag iallafall! :]

2012-04-01 | 23:04:26
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback