2012 - April, Maj, Juni.

April
Hade spelning i bratten,
Påsken kom, som vi spenderade i Flakaträsk


påsklov!
Umeå och mustachfest
 
 

Skola och så vidare, såklart, next

Maj:

Var inspirerad som tusan, jobbade, pluggade (slutprov och allt)
Var i umeå, shoppade avslutningskahoooz
 
vi hade maskerad och jag och malin ägde loss

Hade mängder med spelningar och verkar inte ha haft så mycket tid till bloggning ;)

Juni

många av mina vänner fyller år i början på juni, William, Malin, Carl, Nisse osvosv
så de var lite firande :)

var på gammplatsen och hade musikvecka med Jonas Knutsson, Anki, nånfler och Erik Rydvall
halvkul och jättekallt!

Smidde planer på roadtrip i norge

tog examen, ett år kvar 

Jobb på smedis, som kom att fortsätta heeela sommaren.

Gjorde inte så mycket utan räknade ner dagar till saker som skulle hända senare under året.

Kommentarer
anna säger:

evelina! du måste skicka några bilder från när vi var i umeå på påsk samt några bilder från mustaschfesten!

Svar: Men annaski! jag har bara dom som jag lagt upp, men kan skicka dem imorgon!
Evelina Kyrk

2012-12-31 | 12:18:05
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback