fint

har städat, kollat bil, repat, ätit mumsmat, sett himym, hangover part I & II och ätit popcorn.
en sån fin lördag.
idag, innan jag skulle fara och repa så klädde jag på mig som en tok.
det är ju fan iskallt ute.
med tjocksockar till knäna, långkallingar, linne gröna byxor, tjocktröja, jacka, kängor & en halsduk runt huvudet
var jag redo för resan till stan.
När pappa får syn på mig så skrattar han gott innan han säger;
"men, haha! hur ser du ut egentligen?! du ser ju ut som att du ska på pippis begravning."

HAHA, I IZ SO OFFENDED..
vars kom det ifrån lixom? jag ville ju bara inte frysa.
HAHA
iaf. älskar min pappa trots att han är crazy random ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback