Så tråkigt att jag tror jag avlider.

Tio första
Första bästa kompis: uhm, frida renström :)
Första bil: (kadetten?? ;];])  har ingen bil..
Första kärlek: pojken en bit upp i byn kanske.
Första husdjur: guldfisken jag inte minns vad den hette..
Första semester: gran canaria med de närmaste familjerna.
Första jobb:  8an i vården kanske?
Första köpta skiva: en aquaskiva!
Första riktiga kärlek: Gunnairo!
Första piercing: them ears.
Första konsert: nightwish seventh grade tror jag.
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: jägermeister mxd with redbull.
Senaste bilfärd: vägen hem från stan i söndags
Senaste filmen du såg: nån halvcheesy kärleksfilm som handlade om sex och sånt. den sög.
Senaste ringda telefonsamtal: far som skulle väcka mig.
Senaste bubbelbadet: oh, cannot remember.
Senaste spelade cd: nordic hos mailn härom veckan. :)
Senaste kramen: hm, om inte av mina parents så malin i lördags i thenk.
Senaste gången du grät: förra veckan!
Senaste måltiden: spagetthi & köttfärssås yesterday..
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: ney.
Blivit kär vid första ögonkastet: jag kan bli kär i en möbel / ett smycke / vad som helst så. jo, men inte på riktigt kanske.
Fastnat med blicken i någons urringning: varje dag? (ueh..)
Fått ditt hjärta krossat: jora!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: njae. tror inte det.
Haft ett one night stand: nahe.
Busringt till någon:  yes ofcourse.
Sju saker du har på dig just nu
1. tjocksockar
2.byxor
3. trosor
4. bh
5. urkultbandet
6. linne
7. uhm.. har nog inte mer på mig.
Sex saker du gjort idag
1. vaknat
2. ätit en macka
3. myst med harry
4. sett how i met your mother
5. skrivit en lång onödigt dålig lista
6. letat igenom farmor & farfars gamla bod.
Fem favoritsaker utan rangordning
1. le familla
2. le friends
3. le husdjur
4. musik
5. karuseller / tivoli / australien / nya zeeland. (hur ska detta gå till
Fyra personer du kan berätta allt för:
många kan jag säga mycket till, men inget kan jag säga allt till.
1. -
2. -
3. -
4. -
Tre val

Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? sommar!
Choklad eller chips? choklad
Två saker att göra innan du dör
1. åka till Nya Zeeland & Australien och närliggande små vackra ställen.
2. fara på roadtrip och sånt.
En sak du ångrar
att jag inte planerar på att flytta till ett engelsktalande land så jag kan använda ordet lawyerd lika flitigt som Marshall..

Kommentarer
anna säger:

roadtrip <3333333<333 o.s.v

2012-02-01 | 19:13:42
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se/
Nils-Mikael säger:

Jag fastnar också med blicken i folks urringningar ;D Hehe :$ Erkänn och gå vidare liksom ^^

2012-02-01 | 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback