det var natur och mycket romantiska symboler för att förstärka sensualismen

och så vidare och så vidare och så vidare.
för tillfället så pluggar jag för ett av de största proven jag haft tror jag.
det är rätt okej, det är kulturhistoria och vi ska känna till epokerna Antiken, Medeltiden, Renässansen, Barocken, Upplysningen och Romantiken. det gäller, konst, litteratur, arkitektur, drama, musik och samhället.
Har bankat in denna information och tror att detta kommer funka rätt bra.
wish me luck!
imorgon ska jag även färga håret som en tok. kommer bli asballt om det blir som jag vill att det ska bli.
så.. wish me luck med det å!
har repat brun idag.   älskar mitt band.bb snart ska vi till norge.. - norge och rock - u heard me riteee

Kommentarer
Malin säger:

Fulaste bilden jag sett pålänge

2012-01-17 | 22:45:10
Nathalie säger:

Det provet var faktiskt sjukt roligt! Allt var intressant och kul att lära sig

2012-01-21 | 15:02:32
Bloggadress: http://Nakongo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback