imse vimse...

hey. onsdagar är världens sämsta dag, har frusit hela dagen, hostat och tänkt att jag hatat onsdagar. plus att jag typ inte ätit nånting, åt middag vid halv nio och nu fryser jag och är jättetrött.
vill bara vara sjuk och stanna hemma. eller. jag är sjuk och jag borde stanna hemma. men imorgon har jag NKredovisning och på fredag är det min scen vi ska repa i Codan.
uschaligen.
iaf, idag så skulle vi redovisa våra GeMu-arrangemang.
lite oförberett sådär så jag hade inte med mig mina saker.
men vi fick höra ett par grymma arr.
min vän William har gjort ett arr på Imse Vimse Spindel
ett asbra sådant.
här har ni;
han kan sin grej denna karln.
sjukt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback