losing my inspiration

haft en riktigt fin dag med fina robin ute i snön. så härligt
hade sen en riktig myskväll med älskade mor, såg mamma mia och så
nu ska jag sova.
känns som att min inspiration till allting är tjugofemtusen mil bort.


jag antar, att en dag kommer jag bli less på att säga att allt är bra.
jag antar att jag kommer bli less på att tänka på andra i första hand och jag kommer nog bara falla isär
jag antar att jag kommer  bli galen för att jag hållt det inne så länge.
Jag antar kommer skämmas -
jag älskar mina vänner mest av allt.
och att de tankarna slår mig så ofta, vad betyder det egentligen?
kanske jag ska jag bara släppa på gasen lite.
kanske jag gasar för lite och lyckas inte nå målen som slår bort de tankarna.
kanske jag är helt vilsen.
kanske är det bara ännu en känsla.
jag vet bara en sak. och det är att mina vänner och min familj betyder allt och allt och allt i världen för mig och              om jag lyckas hålla fast vid dem, kommer jag klara mig bra. 
jag vet att om jag aldrig glömmer det, då kommer jag ta mig långt.
jag vet, att då spelar inte de andra tankarna så stor roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback