MEN

ååååååhh...

imorse när jag vaknade (snarare idag eftersom att klockan var typ 12) kände jag mig sjuk slö.
anledningen var väl sjävklart i alla dess namn tänkte jag.
jag var ute till klockan 5 igår och ja, sov inte så bra..
såå, jag for hem. åt lite. for och tränade en och en halv timme.
hm.. efter kände jag mig ännu lite mer trött och började känna mig varm.
kollade febern och jahapp - där var den. 38;5.
jag har inte tid att vara sjuk nu.
(man har väl aldrig tid att vara sjuk, men..)
just nu har jag ännu mindre tid att vara sjuk än vanligt och jag orkar inte.
usch.

så nu har jag stoppat i mig lite piller och ska nu gå och lägga mig.
far och flyg dumma feber.
n don eva come back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback