som er borgmästare och upprätthållare av moralen här i staden, låt mig bara säga. Ni hamnar alla i helvetet. Mohahah!

igårkväll och nästan hela dagen har varit codarep. det är mycket , det är kul, det är ansträngande och det är underbart.
kanske har jag en framtid inom teater och drama? hm...
ikväll ska jag fara och simma/vattengympa-bort lite av träningsverken jag drog på mig när jag åkte skidor igår och så.
veckan ser ut såhär
skola coda plugga sova.
typ alla dagar, eller.. så känns det iaf.
just nu, innan middagen - trött och hungrig, känns det som att jag ska ge upp på allt.
äsch då, motivationen är strax tillbaka.
(stranger in town.?)

såhär har jag varit idag ^le jag as tommy på julshowen.

Kommentarer
Nils-Mikael säger:

Duktig du är! :D

Färgen blev bra tycker jag :) Du passa i de :)

2012-01-23 | 19:45:46
anna säger:

SÖÖÖÖÖTÖTÖT!

2012-01-23 | 20:28:28
Bloggadress: http://rundaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback