libido

fin dag!
hade ensembleuppspel, gick rätt bra. fick bra respons efter och så. alltiid najs.
engelska & svenska - tråkigt vanligt.
"bruksgitarr" - första lektionen vi har i denna lilla kurs. gick fint. (omit)
sen packade vi grejer för vår spelning vi har imorgon.
SEEEn hämtade ut ett bord till min lägenhet.
ännumer sen så firade vi pivvan.
sen (sensensen) for jag och malin på frasses, käkaaa awye.
efter det köpte vi jordgubbar (inte sååå fräscha) chips (sylvester spillde ut halva skålen) och hårfärg.
jag och malin blev båda blondare och malin slöt in och vi mötte upp johannes innan vi smög oss in på knuten.
satt där och pratade i två timmar sen gick jag hem. ska sova nu.
spelning imorgon aweeeeee!

hejblond.


Kommentarer
Anonym säger:

varför ha du ens egen lägenhet?

2012-03-31 | 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback