!

Gör ett nytt försök, ska fan ta bort min blogg om det inte funkar..

1. Vad heter du?
Maine Evelina Margaretha Kyrk

2. Vad kallas du för?
Evelina

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Evelina! 

4. Vad gör du just nu?
spelar bas, lyssnar på dessa två;

 http://www.youtube.com/watch?v=A9Tp5fl18Ho 

http://www.youtube.com/watch?v=cJbTyFzqZu0&feature=related

och gör denna lista

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
öva coda, men noterna har inte kommit, och typ sova.
inte typ rädda världen eller nåt, jag är en självisk människa! (;))
 

6. Vad har du på dig?
underkläder, sockar, jeans, linne, tjocktröja, hörlurar och basen i knät!

7. Vad har du gjort idag?
skola, läxa, kör, bas :)

8. Vad var det roligaste med din dag?

kören tror jag, så kul! 

9. Vad var det tråkigaste med din dag?
inte gjort nåt direkt tråkigt, men.. eventuellt att vakna imorse?

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?

den skulle behöva vara typ minst 12 timmar längre, och skulle försöka trycka in...
vakna pigg, god frukost, träning, shopping, bio, mys/kalas med mina vänner, ett bad, somna vid en öppen eld. och lite annat, typ äventyrligt/lek.. typ.. lazerdome eller bungyjump ;)

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?

ett myggfönster och en vägg

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
höööger!

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
min soon to be (eller?) nya bas, och min bil, nästan.

14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
alla! utommmm dåre är slask och halka, typ nu.

15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?

Jul! mys, ljus, glögg och julgran. + familj.
love it! 

16. Beskriv den perfekta outfiten?

morgonrock och uppsatt hår, så jäla gott.

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
gula byxor. 

18. På tal om mode, din favoritbutik?


H&M / RUTm.fl / Monki / webellos!

19. Favoritplagg som du har i garderoben? Får gärna illustrera med bild.

 
 min röda skjorta, mina kavajer, mina färgade byxor

20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
dagens är mysig!

21. Favoritplagg på en man?

skjorta tror jag, :)

22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
doesn't matter. :) 

23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.
musikalitet, inte jätteviktigt, men oj, sådant + 

24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
kör singel och minns fasen inte.. (pathetic??? :s)

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?
samma som 24

26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.
RESA BOOORT

 

27. Vad är den hemskaste presenten du fått?
ingen aning, nån ful tröja kanske ;)

28. Cola eller fanta?

Sprite (REBEL REBEL)

29. Choklad eller sur/salt godis? 

depends, men förmodligen alt.2

30. Sallad eller McDonalds?

sallad!

31. Myskväll eller utekväll?
boooth, please :) 

32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
kärlek utan sex. 

33. Pengar eller kärlek?
kärlek!

34. Tåg/buss eller bil?

bil, älskar bil, om inte det, så buss ! 

35. Bloggen, instagram eller twitter?
Instagram #YOLO #SWAG

36. Tv eller dator?
Dator!!

37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
The notebook, är en sådan smörig person och ryan gosling är så förbannat snygg

38. Roligaste fyllehistoria?
haha de blir fler och fler men ajg tänker inte dela någon, inte just nu iaf ;)

39. Pinsammaste fyllehistoria?
idk, haha!

40. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på?
emma & malin!

41. Något som du är riktigt rädd för? Spindlar, framtiden, att misslyckas etc.

höjder, och lite färgen gul...

42. En vacker mening som har fastnat hos dig?
oh MY god. orkar inte! haha, denna är inte vacker.
"sanningen är att en sanning kan inte finnas utan en lögn. - vilken del av det jag just sa var en lögn?"

43. Dra ett skämt?
^


44. Ditt finaste minne från dina gymnasietider?
alla fina dar med mina fina vänner? idk

45. Det roligaste som hände dig under gymnasiet? 
haha allt, i princip, men codan var stört kul!

 46. Någon som du önskar att du kunde ha gjort under gymnasiet? (t ex vara mer social, vara mindre social) 

oh dear god! venneeeee, mer fokus på mitt instrument kanske..

47. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
skaffa ett riktigt jobb, tågluffa.

 

48. Nämn tre saker på din att-göra-lista? 

sova, vakna, gå till skolan..
ja just nu iaf.

49. Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=xAAQUkdfDek

crazy stupid love, döcharmig emma stone och snygg ryangosling

50. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)

jag är extremt feg.
jag vill bli kulturjournalist eller musiklärare
jag önskar att den första juni var nu.


Kommentarer
niisse säger:

HAHAHA vilket kuligt klipp xD Hahaha synd du fixade en video med fransk text bara ;) Tappade lite fokus men det var kul ;)

2012-11-06 | 00:24:53
Emma säger:

Finns många Emmor i världen men jag tänker ta åt mig :)))))))))))))

Svar: hihiih du är emman!
Evelina Kyrk

2012-11-06 | 08:34:22
Bloggadress: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback