så jävla läcker..

skön inställning till livet man har när man tvångs-håller up öga när man ska upp innan sju imorgon
skön livsstil när man är med E hela dagen och allt man gör har nåt med Mat att göra?
skön känsla när jag spenderar mer än halva mitt höstlov i umeå, och slösar tusen med pengar.
skön längtan när jag inser att det är halloweenparty på lördag och jag och M kommer rocka skiten ur alla med våra sköna kostymer

Det är en skön känsla, när man har en skön inställning till sin sköna livsstil som gör att man känner en skön längtan till att ha jävligt kul med sina sköna vänner.

fan va SKÖNT


(hihi vill inte att lovet ska ta sluuuut)

mer bilder från igår)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback