-

http://www.folkbladet.nu/327471/fler-borde-ha-modet-att-prata-om-tro

just det som hände på skavlan tänker jag inte lägga mig i,
men just dethär om att det är så svårt att prata om religion och tro
är något jag stöter på var och varenda dag.
jag antar att det är så för fler, och jag tycker det är löjligt.
skulle någon fråga mig så skulle jag svara vad jag tror.
har diskuterat sånt alltför många gånger och grejen är man aldrig kommer helt överens, men kan det inte bara få vara så då?
tro på det du tror på och tro på dig själv
- stå för det du tror på, det kan ju inte vara fel.

- Jag tror att det finns en gud.
- Jag skulle säga att jag är kristen.
- Jag har inte läst bibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback