fredagkväll

Ikväll är en mjukisbyxekväll, not proud, jag medger.
Mjukisbyxor må vara det fulaste som finns.
men ikväll orkar jag inte med annat än mjukisbyxor, och det var längesen så får frikort för mjukisbyxor just ikväll.

Alltså, jag är ju en glad person, och jag tycker mycket om att bjuda på mig själv, och i vissa tillfällen kan jag göra lite löjliga saker, utan att tänka efter, jamen just. jag är ju också människa?
däremot när det kommer till seriösa saker, tycker jag inte om att folk lixom, använder min halvroliga sida som skämt.
"ahmen, då skulle hon typ köra in i ett träd"
"ja, det vore lite typiskt evelina."
VA?! nä. inte kul. det blir ju lixom inte ens ett skämt, eller ja, isåfall är det ett för mig totalt ohumoristiskt skämt, utan mer som att klanka ner på mig, eller lixom göra narr av nåt som de annars uppskattar.
nä det går inte ihop i huvudet och det blev jag faktiskt inte jättelycklig av precis. ingen big deal, vore bara najs om det inte var så!
nä. morötter vitkål & dip är mina vänner ikväll, yep.

Kommentarer
Nisse säger:

Sant. Först skrattar folk med en åsså helt plötsligt vänder vindarna och man blir gjort till ett skämt. Man ska skratta med folk, inte åt... ;)

Svar: Ja, haha. det är kul att göra narr av sig själv, men att andra gör narr av en, på tt oskämtsamt sätt, naeeeeeee.
ewelina kyrk

2012-09-14 | 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback