JA.

när jag en hel eftermiddag tillsammans med emma för matlagning.
när jag får servera en fantastisk trerätters middag där ALLA uppskattar det vi bjöd på. när jag får firas och fira med de människor jag tycker så fruktansvärt mycket om. när jag får så fantastiska presenter. när jag får skratta så jag gråter med de människorna. när jag får säga hejdå med ett lite ledset öga. när jag kikar upp mot himmelen och det är helt stjärnklart. när jag påminns om hur fantastiskt fint livet kan vara. när jag har en sån här kväll, då känner jag mig välsignad. - hur bra kan man få ha det egentligen?
vilken grym känsla, nu ska jag sova och jag kan knappt sluta le.

Kommentarer
Emma säger:

AND TOMORROW, WE WILL CONTINUE

Svar: THAT'S RIGHT.
ewelina kyrk

2012-09-22 | 00:06:23
Bloggadress: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback