two days left

de flesta av mina kusiner är äldre än mig, när den äldsta fyllde arton år var jag nio år. shit pommes vad gammal han var, coolast i världen också. Jag ville också vara arton, det sa sig självt, när man blev arton - blev man cool.
sen fyllde nästa, har nu hunnit fylla tretton. vågar inte säga nåt, men jag tycker att lena är så himla cool. nä, måste spela tuff. men åh, jag vill också bli arton....  Lite ironiskt satt jag där, såg ut som att jag inte brydde mig och längtade tills min egna artonårsdag. när nästa kusin fyller är jag femton. I'm living the dream yeah.  grattis kussen!
Femton var ju najs, var rätt nöjd med situationen lixom. När sedan nästa kusin fyllde arton var jag sexton år. MEN GUD LÅT MIG BLI ARTON NÅN GÅÅÅNG.. Allt sög, blev sjutton - suger än mer. NU är jag sjutton år och trehundrasextiotre dagar gammal. två dar tills jag är arton och  det känns som när jag var femton, ni biggie. HAHA  JUST KIDDIN' längtar som fan.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback