VARDAG

Om vi tänker oss att tio stycken, som går gymnasiet skriver varsitt blogginlägg just nu. Vi tänker oss också att de är från norra sverige så det är väldigt kallt ute. Vi tänker oss alltså att de alla tio just haft påsklov.

- Då tänker inte jag att alla känner som jag gör idag.
Är så sjukt glad över att få lite vardag,
visst ok, hade ett kickass påsklov, men nu jävlar.

Vi ska idag och imorgon i samarbete med riksteatern sätta upp en liten teater. I samma veva ska vi försöka repa och packa inför CODAn.

Förresten! Ni som inte vet vad codan är måste ju tänka att jag är dum i huvudet. Använder själva ordet CODA i typ alla inlägg these days.
Well, you see:
Coda betyder typ, avslutning på latin, egentlig betydelse är till och med svans.
Men det vi pysslar med har bara till det en aknytning i namnet.
Det är nämligen vårat avslutningsprojekt, och det innebär i princip att vi sätter upp en musikal, som en kurs på skolan.

Happ, då var det ur världen, ni får väl fråga om det är nåt annat jag skriver som make:ar no sense at all!

Hoppas att alla är tacksam för lite vardag så, ja då har vi sommarlov snart!

Kommentarer
anna säger:

alltså åh evelina, vet inte vad jag ska säga. men tack,tack underbara du. det där behövde jag höra! gillar dig med, extremt mycket!

2013-04-08 | 09:28:16
Bloggadress: http://anagr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback