Fredag: middag!

Har precis käkat Tacos, (själv </3) Det är typ perfekt för min "diet". 

Äter du mest kött och grönsaker kan man äta rätt mycket.
Creme fraiche och ev. bröd och sådant är dock lite dyrare, men med måtta kan man ju förstås äta det också.

Det är så kul! känner mig redan fräschare, känns som att det runnit av lite och hoppas på resultat på måndag,
så jag ska inte slarva i helgen - därför blir det ingen alkohol.
Det om något är dyrt..

Ni undrar säkert varför jag säger dyrt, när jag pratar om mat.
Grejen är att på Viktväktarna så använder de sig av ett system som kallas ProPoint-systemet.
De räknar ut, genom vikt+läng+ålder hur många poäng man kan äta per dag.
Till exempel Godis är då väldigt dyrt, men grönsaker och frukt är helt gratis.



Kommentarer
anna säger:

PEPPARPEPPARPEPPAR DIG TILL TUSAN! :) you can do this girl.

Svar: Tack finaste Anna!! :)
Evelina Kyrk

2013-02-08 | 20:27:40
Bloggadress: http://anagr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback