å, hej o hå!

tiden rusar förbi.
första veckan är gjord och det känna som kaos.
vi har redan till veckan redovisningar och prov och så och på det ligger det ständiga arbetet med codan.
Spelar som nämnt i orkestern i codan och har c:a två låtar mellan varje övningstillfälle att lära, så det går lite tungt med att hinna med bloggandet.
Knät är fortf. inte riktigt 100% än då jag igår stötte det och nu är det lite jobbigt igen, ska på återbesök på tisdag för att se så att det fixar sig på rätt sätt, så jag hoppas de fixar sig.

Har spenderat natten, och gårkvällen hos rickard med Malin.
Vi har sett game of thrones, men nu ligger de före med typ två avsnitt för att jag gav med mig.. John Blund är så förförisk där kring tretiden på natten, ni vet.

nu ska vi fara och handla för att sedan laga lite lunch.
Det är väldigt kallt ute idag, typ - 22-23 grader!
jag tror jag ska försöka skynda mig hem och fara ut och fota, så farväl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback