fan vad du ska vara svår, rubrikjäkel

Hej!
Denna vecka går så fort, helt sjukt att det redan är torsdag!

På jobbet igår så fungerade verkligen ingenting!
Kom trea i biljardturneringen fast vi egentligen skulle ha karaokekväll,
- så kan det gå!

Somnade sent som vanligt, men känner mig inte sur-trött idag.
bara, trött - längtandes efter helgen.
(Tack och lov för att det är torsdag!)

Det är typ 13 veckor tills vi tar studenten,
på 5ive imorgon råder 80dagarkvar:fest.
Känns skönt, fattar ni hur fint det blir att slippa lycksele?

IG. sandra, kaffe och ost
 

"Fivehundred twentyfivethousand sixhundred minutes.."
Sitter omringar av mina klasskamrater och ser RENT-filmen.
Vi ska börja välja vilken coda vi ska göra till våren.
Suck.
Känner mig så opeppad, vi har ju redan gjort ett codaprojekt en gång!
Känns tungt att börja om, för mig i alla fall..
Alla mina vänner verkar upprymda och förväntansfulla.
Ja, ja. Jag struntar i det nu, det är ju först om ett dagar vi måste bestämma oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback