URKULT

för drygt ett och ett halvt år sedan var jag på urkult.
Urkult är en folk- och världsmusikfestival som äger rum i början på augusti i näsåker, varje år.
Vi gick runt i tygskor och traskläder i lera och regn,
sov i tält med massor av sniglar,
åt typ bara vårrullar på hela helgen
och tittade&lyssnade till musik från alla världens hörn.

åhoj,vad flum kanske ni tänker?
Eller, ueh, sniglar?!

Jag minns det inte så.
Jag minns det som en fantastiskt mysig helg,
en erfarenhet jag inte vill byta ut.

Kan inte minnas varför jag valde att inte åka i höstas, 
inte ens en susning, men i år. jo då jävlar.

med finaste sandra ska jag banne mig dit,
måste boka biljetter snart.
20URKULT13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback