:)

Jag älskar mina vänner. Jag älskar känslan när man tränat.
Jag längtar så efter london. Jag längtar efter studenten.
Jag hoppas på att bli antagen. Jag hoppas på en fint slutbetyg.

Jag gnäller ofta om hur meningslöst allt känns, sen nästa dag känns det som ja, det gör idag!
Helt underbar dag med finaste Sofia, Malin och Tula på kaffe och en liten tripp runt bratten.
Sen har jag sprungit fyra kilometer och kört styrka med kettle-bell:en.
GÖTT FÖRFAN.

Sova nu, småsaker att se fram emot under veckan  (innan the biggest thing of all, - london) är:
- kaffe hos soffan imorgon innan skolan!
- klipptid vid åtta på onsdagmorgon!
- Williams konsert på torsdagkväll! (KOM och lyssna vetja! 19.00 på musikskolan)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback