Jag har en vän.

Var på konsert idag och det var fantastiskt bra.
Jag fick tårar i ögonen, - tårar av glädje.
Ni vet när man bara älskar att sitta där och lyssna till fantastiskt bra musik,
som  framförs av fantastiskt bra musiker och det känns som att allt bara är helt perfekt?
Ni kanske inte vet, men det är ganska häftigt i alla fall.
Nån gång om sänder så händer det och ja.. Idag hände det.
Jag vill säga att jag är stolt, men det är fel ord.
Snarare imponerad och så väldigt glad för att jag känt denna fantastiska person i snart sex år.
I samma klass i sex år.. Kommer bli konstigt i höst. Konstigt och tomt.
Han fyller varje dag med så mycket, - varje dag. Det kommer jag sakna.
MEN! Ännu är det inte slut, såklart. Jag vill bara tacka för dagens konsert.
Det var magiskt.





(LYSSNA BARA.detta är hans egna två låtar, han spelade de och några andra grymma låtar ikväll.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback